نام:یه محصل قدیمی
تاریخ تولد:1342
جنسیت:مرد - متاهل
محل سکونت:ايران - روستاي زيباي آمل- بابل
درباره من:بسم الله الرحمن الرحیم

در حیرانم از این جماعت !
همه بدنبال آسایشند.
آسایشی که دنیا فانی را آباد  و دنیای باقی آخرت  را خراب خواهد کرد. بدان برای آسایش ، هزینه زیادی پرداخت می شود.
برای رسیدن به ساحل آرامش  ، هزینه ایی نمی خواهد.
فقط باید مهربان و  بخشنده بود.
خوبی دیگران را می خواهم که از پدر به ارث بردم
برای اینکه خندان باشیم ، دیگران را باید بخندانیم.
تنها دخترم "پری چهره "دانشگاه رفته. شوهر کرده یک پسر داره نوه امه  .
سعید م نيز  ازدواح کرده . ارشد را تموم کرده حقوق خونده .
با مهربان همسرم تنها زندگی میکنیم.
می دانم برای تغییر دیگران ، ابتدا خود باید تفییر کرد.
خوبی دیگران را خواستند از پدر آموختم.
بسيار رك هستم. از ترس ، كسي احترام نمي كنم.
از دروغ و چاپلوسي بشدت متنفرم.
دعاي خير مادرم پشتيبانم هست.
هرچه بخواهم از خدايم مي گيرم.
ایمیل:seyyed4490@yahoo. com
محل تحصیل:صفاي بابل/ قم/ بابل
شغل:بازنشسته کشوری
محل کار:فعلا در مزرعه.
مهارتها:روان شناسي خوندم .....

چندسالی است در امر درمان مواد مخدر درحال آموزش هستم.
وخیلی چیزها یاد گرفتم.

مشاوره خوبي هستم ،

آنهم از وقت قبلي .....
علایق:اصلا دروغ نمي گويم .
خوبي ديگران را  خواستند را  از پدر آموختم.
عاشق خانواده هستم.
عاشق انسان های پاک هستم
دیونه نوه ام.

كار در مزرعه.
فعالیتهای اجتماعی:سياست را دوست دارم  ، ولی سیاستمدار نیستم.  هر چند با ايده ي ما ، سازگاري ندارد. ولی باید سیاسی باشیم .
در حد توان ، بايد كمك كنم .
مشاوره در امر درمان اعتیاد به مواد مخدر.
کتب مورد علاقه:عاشق کتاب هستم.کتاب را دوست دارم.
هر شب 50 صفحه باید کتاب بخوانم.
کتاب ومطالعه پرورش مغز ماست همانند ورزش بدنی ،  پرورش جسم .
فیلم و سریال:دهه 50و جنگ جهانی دوم
موسیقی:سنتي و كوچه بازاري.
جوادخان یساری و نعمت آغاسی و خانم سوسن.
ورزش مورد علاقه:كشتي  از نوع آزادش  و پياده روي و شنا .